KudoZ home » English to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

spread of torque that pulls you along in every gear

Dutch translation: een vlakke koppelcurve die je in iedere versnelling ruime trekkracht biedt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spread of torque that pulls you along in every gear
Dutch translation:een vlakke koppelcurve die je in iedere versnelling ruime trekkracht biedt
Entered by: Ballistic

13:45 Mar 5, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: spread of torque that pulls you along in every gear
It's not just the wonderful spread of torque that pulls you along in every gear but also...

In an brochure about cars

Many thanks for your help!
Ellemiek
Ellemiek Drucker
een vlakke koppelcurve die je in iedere versnelling ruime trekkracht biedt
Explanation:
-
Selected response from:

Ballistic
Belgium
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4een vlakke koppelcurve die je in iedere versnelling ruime trekkracht biedt
Ballistic
3Om te beginnen hebt u een vrijwel constant koppel voor alle versnellingen, en bovendien ...
Henk Peelen


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een vlakke koppelcurve die je in iedere versnelling ruime trekkracht biedt


Explanation:
-

Ballistic
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 41
Grading comment
Bedankt!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Om te beginnen hebt u een vrijwel constant koppel voor alle versnellingen, en bovendien ...


Explanation:
Ten eerste hebt u een vrijwel constant koppel voor alle versnellingen, en bovendien ...

Behalve dat u in iedere versnelling over een vrijwel constant koppel beschikt ...

U beschikt in iedere versnelling over een vrijwel constant koppel en daarnaast ...



Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 225