KudoZ home » English to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

positive and ignition feeds

Dutch translation: stroomtoevoer van accu en ontsteking


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:positive and ignition feeds
Dutch translation:stroomtoevoer van accu en ontsteking
Entered by: 11thmuse

08:14 Feb 13, 2005
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: positive and ignition feeds
De zin staat in een brochure van een autoalarm systeem. De volledige zin is als volgt:

The alarm system requires minimum interface with vehicle electrical systems e.g. positive and ignition feeds only.
Hetty
stroomtoevoer van accu en ontsteking
Explanation:
Ik denk dat dit bedoeld wordt. Verder geen interactie met het elektrische systeeem. Alleen stroomtoevoer. Auto in ruste: van de accu. Rijdende auto: vanaf de bobine.
Selected response from:

11thmuse
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stroomtoevoer van accu en ontsteking
11thmuse
3positieve puls en startonderbreking
Marijke Mayer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
positieve puls en startonderbreking


Explanation:
http://www.hape.nl/beveiliging/4075.html

Verzorgt automatische startonderbreking voor:
startmotor, brandstofsysteem en ontsteking.

http://www.problemcar.nl/index.php?topic=2733
Open en sluiten dmv positieve puls



Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stroomtoevoer van accu en ontsteking


Explanation:
Ik denk dat dit bedoeld wordt. Verder geen interactie met het elektrische systeeem. Alleen stroomtoevoer. Auto in ruste: van de accu. Rijdende auto: vanaf de bobine.

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Egmont
12 hrs