KudoZ home » English to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

challenging service level agreement targets

Dutch translation: uitdagende SLA-targets


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:challenging service level agreement targets
Dutch translation:uitdagende SLA-targets
Entered by: Adela Van Gils

10:18 Feb 14, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: challenging service level agreement targets
uitdagende overeengekomen doelstellingen op het gebied van dienstverlening// bereiken.

Heeft iemand een mooie vertaling. Bedankt
Adela Van Gils
Netherlands
uitdagende SLA-targets
Explanation:
Zowel SLA als target wordt veel gebezigd in managementspeak.
Selected response from:

Marianne Sluyter
Grading comment
bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maximaal haalbare SLA's
Marijke Mayer
3 +1uitdagende SLA-targets
Marianne Sluyter
3dienstverleningsovereenkomsten die een uitdaging vormen
Björn Houben


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dienstverleningsovereenkomsten die een uitdaging vormen


Explanation:
ik heb target hier weggelaten
overigens wordt service level agreement ook in het Nl heel vaak gebruikt (of dat nu een goede zaak is, is een andere kwestie...)

Björn Houben
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
uitdagende SLA-targets


Explanation:
Zowel SLA als target wordt veel gebezigd in managementspeak.

Marianne Sluyter
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rene Paes: Bekende term
14 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maximaal haalbare SLA's


Explanation:
Adela,
Heb je misschien iets meer context? Ik denk niet dat hier zozeer uitdagend wordt bedoeld maar meer in de zin van 'hoog'. De lat ligt hoog om de doelen van de SLA te halen.

KLUWER-Kluwer homepage
... Hoe komt u tot haalbare SLA's? ... Koppeling naar non-performantie clausules, contracten,
SLA's) - Vendor Certification ... Wenst u deze site maximaal te benutten? ...
www.kluweruitgevers.be/Kluwer/ home.asp?subpage=agenda1&AgId=12350 -
Continue Monitor - Uitleg bij checklist-items 'Dienstverlening' ...
... Voor D4 geldt daarbij 'Informatie' als maximaal haalbaar dienstverleningsniveau;
voor D1 t/m D3 en D5 t/m D9 is 'Transactie het maximaal haalbaar ...

Dit is ook een goede site: http://www.quint.nl/index.asp?page_id=qqq_home



Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch