KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

shape up

Dutch translation: de uitdaging aannemen (in deze context)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shape up
Dutch translation:de uitdaging aannemen (in deze context)
Entered by: Marijke Mayer

16:15 Apr 1, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: shape up
Shape up to management challenges and hone your management skills.
Elise2
Neem de uitdaging aan
Explanation:
This would be a good Dutch marketing text in this context.

Neem deze uitdaging tot leidinggeven aan en verbeter uw leiderschapsvaardigheden.

Marijke
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank voor je hulp! Je hebt me alvast goed op weg geholpen.
Elise
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Neem de uitdaging aan
Marijke Mayer
4 +1ontwikkelen
joeky janusch
4school u bij voor management uitdagingen en scherp uw
Elisabeth Ghysels


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Neem de uitdaging aan


Explanation:
This would be a good Dutch marketing text in this context.

Neem deze uitdaging tot leidinggeven aan en verbeter uw leiderschapsvaardigheden.

Marijke

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Hartelijk dank voor je hulp! Je hebt me alvast goed op weg geholpen.
Elise

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chris Hopley: Of: ga/durf deze uitdaging aan.
6 hrs
  -> Dit behoort zeer zeker tot de mogelijkheden.

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
school u bij voor management uitdagingen en scherp uw


Explanation:
managementvaardigheden aan.
Ik blijf graag zo dicht mogelijk aan de oorspronkelijke tekst, want dat is tenslotte, wat er staat.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 149

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marijke Mayer: Ik wil niet vervelend zijn, maar helaas moet ik vraagtekens zetten bij:'bijscholen voor uitdagingen? en vaardigheden aanscherpen?'. Naar mijn gevoel is dit geen goed Nederlands.
32 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ontwikkelen


Explanation:
ontwikkel je....

joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 230

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marijke Mayer
5 mins