KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

government enforcement official

Dutch translation: handhavingsambtenaar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:government enforcement official
Dutch translation:handhavingsambtenaar
Entered by: Hans Hereijgers

09:25 May 13, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: government enforcement official
If an employee is contacted by a government enforcement official requestion information or documents, that employee must inform this representative that he or she is not authorized tot provide such information but that an authorized representative of the company will respond to the request.
Hans Hereijgers
handhavingsambtenaar
Explanation:
Hoi Hans, komt niet voor in combinatie met overheids, maar dat is natuurlijk wel zo. Een dergelijk persoon werkt uiteraard al voor de overheid, vele Google hits.
Groetjes,
Marijke

VGT - amalgaamafscheiders - nota van toelichting lozingenbesluit ...
... Lasten voor overheid en bedrijfsleven. Voor de ... jaar te bewaren. Door de handhavingsambtenaar
kan dan krachtens artikel 25 van de Wet verontreiniging ...
www.vgt.nl/afscheider/nota.htm - 69k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Beroepenveld - Milieu-opleidingen HBO
... Voorbeelden van mogelijke functies ... natuurbeheerder, milieumanager, handhavingsambtenaar,
afvalverwerker, bodemspecialist. ... en provincies, overheid, waterschappen ...
www.euronet.nl/users/hbomil/alg/beroep.html - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

[DOC] Verkiezingsprogramma
Bestandsformaat: Microsoft Word 2000 - HTML versie
... signaleren van overtredingen. De handhavingsambtenaar heeft hierbij een signalerende ... veel
steun te krijgen van de lokale overheid. Van de verenigingen ...
www.gb-landsmeer.tmfweb.nl/ Verkiezingsprogramma%202002-2006.doc - Gelijkwaardige pagina's
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank Marijke en Vixen voor de bevestiging van mijn vermoeden.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1handhavingsambtenaar
vixen
4 +1handhavingsambtenaar
Marijke Mayer


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
handhavingsambtenaar


Explanation:
Hoi Hans, komt niet voor in combinatie met overheids, maar dat is natuurlijk wel zo. Een dergelijk persoon werkt uiteraard al voor de overheid, vele Google hits.
Groetjes,
Marijke

VGT - amalgaamafscheiders - nota van toelichting lozingenbesluit ...
... Lasten voor overheid en bedrijfsleven. Voor de ... jaar te bewaren. Door de handhavingsambtenaar
kan dan krachtens artikel 25 van de Wet verontreiniging ...
www.vgt.nl/afscheider/nota.htm - 69k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Beroepenveld - Milieu-opleidingen HBO
... Voorbeelden van mogelijke functies ... natuurbeheerder, milieumanager, handhavingsambtenaar,
afvalverwerker, bodemspecialist. ... en provincies, overheid, waterschappen ...
www.euronet.nl/users/hbomil/alg/beroep.html - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

[DOC] Verkiezingsprogramma
Bestandsformaat: Microsoft Word 2000 - HTML versie
... signaleren van overtredingen. De handhavingsambtenaar heeft hierbij een signalerende ... veel
steun te krijgen van de lokale overheid. Van de verenigingen ...
www.gb-landsmeer.tmfweb.nl/ Verkiezingsprogramma%202002-2006.doc - Gelijkwaardige pagina's


Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Hartelijk dank Marijke en Vixen voor de bevestiging van mijn vermoeden.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS: inderdaad - error in source text or typo: requestiNG
27 mins

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
handhavingsambtenaar


Explanation:
... rekenen met de stankklachten." Dat zegt Patrick de Visscher, handhavingsambtenaar
Wet verontreiniging oppervlaktewateren (Wvo) van het ministerie van Verkeer & ...
www.nerefco.nl/pages/milieu/afvalwater.htm

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS: ook al juist :) - wellicht slechts 3 seconden trager dan Marijke...aaarrrgh
27 mins
  -> inderdaad, elke seconde telt dus ;-)