KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

come forward in spades from our speakers

Dutch translation: de sprekers lieten overduidelijk blijken dat ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:come forward in spades from our speakers
Dutch translation:de sprekers lieten overduidelijk blijken dat ...
Entered by: Bart B. Van Bockstaele

07:41 May 23, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial / memo about strategy
English term or phrase: come forward in spades from our speakers
And a big lesson here, that came forward in spades from our speakers, let’s never again get ourselves in a situation where the client is doing the joined up thinking while we stand in our silos not talking to each other.
Renate van den Bos
de sprekers lieten overduidelijk blijken dat ...
Explanation:
recht voor zijn raap, beslist, zonder meer, onmiskenbaar, ...

Het woordje 'our' betekent lang niet altijd 'ons/onze' en het kan meestal gewoon worden weggelaten.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-23 07:57:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Dit is Amerikaans-Engels, geen Brits-Engels.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-23 08:00:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Nog een mogelijkheid:

De sprekers vertelden/verklaarden onomwonden dat ...
Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1de sprekers lieten overduidelijk blijken dat ...
Bart B. Van Bockstaele
4En een heel duidelijke les voor de toekomst is dat...
Björn Houben


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
de sprekers lieten overduidelijk blijken dat ...


Explanation:
recht voor zijn raap, beslist, zonder meer, onmiskenbaar, ...

Het woordje 'our' betekent lang niet altijd 'ons/onze' en het kan meestal gewoon worden weggelaten.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-23 07:57:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Dit is Amerikaans-Engels, geen Brits-Engels.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-23 08:00:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Nog een mogelijkheid:

De sprekers vertelden/verklaarden onomwonden dat ...

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marijke Mayer: mooie oplossingen! Nog een overduidelijk voorbeeld: http://www.patrobertson.com/NewsCommentary/NoonanonReagan.as... is the very essence of leadership, and one President who had it in spades was Ronald Reagan....
19 mins
  -> Bedankt hoor Marijke!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
En een heel duidelijke les voor de toekomst is dat...


Explanation:
ok, is het probleem wel omzeilen, maar geeft toch de betekenis weer

Björn Houben
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 197