KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

formulation activities

Dutch translation: activiteiten op het gebied van formulering


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:formulation activities
Dutch translation:activiteiten op het gebied van formulering
Entered by: Evert DELOOF-SYS

18:35 Jun 10, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: formulation activities
As indicated production of some of our older products declined last year, but today over 40% of our chemical custom manufacturing and by far the majority of our formulation and biologics activities consists of business we did not have in 1998.
Renate van den Bos
activiteiten op het gebied van formulering
Explanation:
Ref.:

Formulering en bereiding van ... heeft tot doel de student de basiskennis over de farmaceutische
toedieningsvormen bij te brengen, zodat een geneesmiddel ...

www.farm.kuleuven.ac.be/new/onderwijs/ nprogramma/syllabi/formulering.pdf
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt!
Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1activiteiten op het gebied van formulering
Evert DELOOF-SYS
3 -1uitwerken van formulesMeturgan


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
activiteiten op het gebied van formulering


Explanation:
Ref.:

Formulering en bereiding van ... heeft tot doel de student de basiskennis over de farmaceutische
toedieningsvormen bij te brengen, zodat een geneesmiddel ...

www.farm.kuleuven.ac.be/new/onderwijs/ nprogramma/syllabi/formulering.pdf


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Bedankt!
Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan
41 mins

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
uitwerken van formules


Explanation:
Zoals aangegeven, de productie van sommige van onze oudere producten nam vorig jaar af, maar op dit ogenblik bestaat meer dan 40 % van onze op bestellingen gerichte chemische productie en verreweg het grootste gedeelte van onze activiteiten, wat betreft het uitwerken van formules en de biologische activiteiten, uit commerciële activiteiten en contacten, die wij in 1998 niet hadden.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-11 07:59:10 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Reactie op de door Evert DELOOF-SYS hieronder gemaakte opmerkingen:

Akkoord. Ik ben het met je eens. Ik had ook aangegeven, dat het min of meer een gok was wat ik schreef. Ik had natuurlijk beter kunnen wachten met een reactie en dan pas een onzeker antwoord geven als langere tijd niemand reageert. Wel zou ik graag jou hele zin willen zien. Eentje die lekker loopt.

Met vriendelijke groet,
Meturgan


Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 223

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Evert DELOOF-SYS: Sorry Meturgan, but IMHO quite a few things sh/could be better here: op bestellingen gerichte?(Bedoeld wordt: op maat van de klant) - '...van onze activiteiten, wat betreft biologische activiteiten' (doesn't read nicely) - etc (not enough space here)
33 mins
  -> See above