KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

dedicated to our equipment

Dutch translation: ... de kwaliteit van onze spelmaterialen gaat ons boven alles


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dedicated to our equipment
Dutch translation:... de kwaliteit van onze spelmaterialen gaat ons boven alles
Entered by: Evert DELOOF-SYS

07:18 Jun 12, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial / Company selling hockey sticks
English term or phrase: dedicated to our equipment
We at company X are hockey players ourselves and we are absolutely dedicated to our equipment.
Renate van den Bos
... de kwaliteit van onze spelmaterialen gaat ons boven alles
Explanation:
Nogal vrij, maar dit dekt de lading wel.
Selected response from:

Toiny Van der Putte-Rademakers
Grading comment
Heel erg bedankt!
Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1toegewijd aan ons materiaal
Bart B. Van Bockstaele
4... de kwaliteit van onze spelmaterialen gaat ons boven allesToiny Van der Putte-Rademakers
4wij leggen ons volledig toe op ons materiaalSerge L


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
toegewijd aan ons materiaal


Explanation:
of nog:

we wijden ons helemaal aan ons materiaal

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 231

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chantal Henno
1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wij leggen ons volledig toe op ons materiaal


Explanation:
gewoon een suggestie, ik kamp blijkbaar met een gebrek aan inspiratie vandaag
:-(


Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 392

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
... de kwaliteit van onze spelmaterialen gaat ons boven alles


Explanation:
Nogal vrij, maar dit dekt de lading wel.

Toiny Van der Putte-Rademakers
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 143
Grading comment
Heel erg bedankt!
Renate