KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

closes the loop, executive vice president

Dutch translation: directeur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:executive vice president
Dutch translation:directeur
Entered by: Ariser

12:08 Jul 18, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: closes the loop, executive vice president
The operations plan closes the loop on the top management operations process. Executive Vice President of Buker Inc. closes that loop for us.

Kan iemand mij hiermee helpen? Bedankt!
sandra
vervolledigt , directeur
Explanation:
To close the loop - to complete:
een lacune verhelpen
Het plan vervolledigt het operationeel proces.
De directeur van Buker, Inc., loste did voor ons op.
Selected response from:

Ariser
Grading comment
Bedankt voor je hulp!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4completeerd, maakt het plaatje compleetTT&V
4sluit de cirkel
Chantal Henno
2vervolledigt , directeur
Ariser


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vervolledigt , directeur


Explanation:
To close the loop - to complete:
een lacune verhelpen
Het plan vervolledigt het operationeel proces.
De directeur van Buker, Inc., loste did voor ons op.

Ariser
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 132
Grading comment
Bedankt voor je hulp!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sluit de cirkel


Explanation:
is misschien letterlijk, maar is een perfect Nederlandstalige uitdrukking, met de nodige beeldspraak.
'Dit plan sluit de cirkel van het proces.'
groetjes
chanti

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-18 21:01:50 (GMT)
--------------------------------------------------

ik denk dat je het niet te ver moet zoeken: het actieplan (of zoals jij het noemt: uitvoeringsschema) is een onderdeel van een volledig ondernemingsproces op top managementniveau. Zoals bijvoorbeeld het aktieplan \'besparen\' deel uitmaakt van het groter plan \'budgettering\'.
hopelijk helpt je dit verder,
groetjes,
chanti

Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 406

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
completeerd, maakt het plaatje compleet


Explanation:
Alternatief?

TT&V
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Antoinette Verburg: spelling: 'completeerT'
3 hrs