KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

single source provider

Dutch translation: enige bronaanbieder


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single source provider
Dutch translation:enige bronaanbieder
Entered by: Henk Peelen

06:31 Aug 22, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: single source provider
Company X is rapidly becoming the single source provider of security solutions for a vast global market.
Renate van den Bos
enige bronaanbieder
Explanation:
misschien is het voorvoegsel bron overbodig(in die zin dat de aanbieder vanuit de afnemer bekeken eigenlijk de bron is), maar het kan ook betekenen dat de aanbieder in dit geval een eigen product aanbiedt.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aanbieder uit een hand
Jos Essers
3enige bronaanbieder
Henk Peelen


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
enige bronaanbieder


Explanation:
misschien is het voorvoegsel bron overbodig(in die zin dat de aanbieder vanuit de afnemer bekeken eigenlijk de bron is), maar het kan ook betekenen dat de aanbieder in dit geval een eigen product aanbiedt.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Bedankt! Renate

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aanbieder uit een hand


Explanation:
de enige alles uit een hand aanbieder op etc gebied

One Stop Shop geeft hetzelfde weer

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185