KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

compound growth

Dutch translation: samengestelde groei


14:55 Jan 13, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: compound growth
heb geen context verder dan dat het met economie te maken heeft; komt voor als titel in een tabel. Ik dacht dat dit "samengestelde interest" was...vergis ik mij. Hulp van iemand met gevoel voor geld zou geapprecieerd worden
xxxblomguib
Dutch translation:samengestelde groei
Explanation:
van Amerongen (terminologie financieel management)
Selected response from:

Saskia Steur
Grading comment
same remark as for the balloon mortgage!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3samengestelde groeiSaskia Steur
4 +1Gecumuleerde groeiAutobusek
3totale groeiLinda Ferwerda


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
totale groei


Explanation:
Het is een schot voor de boeg, maar misschien helpt het je op weg.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Gecumuleerde groei


Explanation:
Compound growth = Rate of growth for several years

Autobusek
Germany
Native speaker of: Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ariser
1 hr

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
samengestelde groei


Explanation:
van Amerongen (terminologie financieel management)

Saskia Steur
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 379
Grading comment
same remark as for the balloon mortgage!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
1 hr
  -> dankjewel

agree  Ariser
1 hr
  -> dankjewel

agree  Carole Raes
2 hrs