KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

with-profits fund

Dutch translation: winstfonds


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:with-profits fund
Dutch translation:winstfonds
Entered by: Marijke Mayer

13:11 May 23, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: with-profits fund
Standard Life's £30bn with-profits fund is facing a bill.
Aukje Greasby
winstfonds
Explanation:
[PDF]FEWE
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
... Bovendien vervallen de winstfondsen bij overlijden aan de verzekeraar (indien
het winstfonds negatief is komt dit ten laste van de verzekeraar). ...
www1.fee.uva.nl/ke/act/people/wolthuis/01levb2.pdf - Gelijkwaardige pagina's

[PDF]FEWE
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
... worden de winstfondsen bij overlijden (pro rata het verzekerde kapitaal verdeeld)
over de resterende verzekeringen; indien het winstfonds negatief is komt dit ...
www1.fee.uva.nl/ke/act/people/wolthuis/02levb1.pdf - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van www1.fee.uva.nl ]

VoetbalOnline Clickfonds
... Het Dak, 2655.00, -3600.00, -945.00, BEKIJKEN. Het winstfonds, 2827.50,
-3100.00, -272.50, BEKIJKEN. hilversum, 2530.00, -3150.00, -620.00, BEKIJKEN. ...
cwnet.info/clickfonds/fondsen3.php - 21k
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Nogmaals bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1winstgevend fondsSaskia Steur
5 +1winstfonds
Marijke Mayer
3winstdelende polis
Henk Peelen


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
winstgevend fonds


Explanation:
uit van Amerongen

Saskia Steur
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 379

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AllisonK
1 hr
  -> Thank you!

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
winstfonds


Explanation:
[PDF]FEWE
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
... Bovendien vervallen de winstfondsen bij overlijden aan de verzekeraar (indien
het winstfonds negatief is komt dit ten laste van de verzekeraar). ...
www1.fee.uva.nl/ke/act/people/wolthuis/01levb2.pdf - Gelijkwaardige pagina's

[PDF]FEWE
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML versie
... worden de winstfondsen bij overlijden (pro rata het verzekerde kapitaal verdeeld)
over de resterende verzekeringen; indien het winstfonds negatief is komt dit ...
www1.fee.uva.nl/ke/act/people/wolthuis/02levb1.pdf - Gelijkwaardige pagina's
[ Meer resultaten van www1.fee.uva.nl ]

VoetbalOnline Clickfonds
... Het Dak, 2655.00, -3600.00, -945.00, BEKIJKEN. Het winstfonds, 2827.50,
-3100.00, -272.50, BEKIJKEN. hilversum, 2530.00, -3150.00, -620.00, BEKIJKEN. ...
cwnet.info/clickfonds/fondsen3.php - 21k


Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624
Grading comment
Nogmaals bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
34 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
winstdelende polis


Explanation:
winstgevend fonds vindt je nergens.
internetreferentie:
-Zo kunt u een winstdelende- en een niet winstdelende polis afsluiten


    Reference: http://www.hetlam.nl/overlijdenspolis.htm
Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150