KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

a full-service brand management company

Dutch translation: bedrijf dat alle diensten op het gebied van merkmanagement aanbiedt.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:full-service brand management company
Dutch translation:bedrijf dat alle diensten op het gebied van merkmanagement aanbiedt.
Entered by: Toiny Van der Putte-Rademakers

13:25 Jul 3, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: a full-service brand management company
Zo begint de beschrijving van een bedrijf.
Toiny Van der Putte-Rademakers
onderneming die alle diensten ivm merkmanagement aanbiedt
Explanation:
Merkmanagement wordt al wat vaker gebruikt.
Desnoods 'brand management', maar waarom eigenlijk?

Bv.:

... Hij doceert marketing management en strategisch management bij BSN Nederland en
human talent management en merkmanagement aan de Academie voor Management van ...
www.managementpodium.nl/pages/workshopspagina.html
... Hij werd getraind in corporate brand management, marketing, interne communicatie,
persrelaties, mediamanagement en presentatietechnieken
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Dank je wel! "ivm" heb ik alleen vervangen door op het gebied van.

3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5onderneming die alle diensten ivm merkmanagement aanbiedt
Evert DELOOF-SYS
3onderneming die volledige service biedt op gebied van merkenbeheer
Henk Peelen


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
onderneming die volledige service biedt op gebied van merkenbeheer


Explanation:
zou ik zeggen

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
onderneming die alle diensten ivm merkmanagement aanbiedt


Explanation:
Merkmanagement wordt al wat vaker gebruikt.
Desnoods 'brand management', maar waarom eigenlijk?

Bv.:

... Hij doceert marketing management en strategisch management bij BSN Nederland en
human talent management en merkmanagement aan de Academie voor Management van ...
www.managementpodium.nl/pages/workshopspagina.html
... Hij werd getraind in corporate brand management, marketing, interne communicatie,
persrelaties, mediamanagement en presentatietechnieken

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706
Grading comment
Dank je wel! "ivm" heb ik alleen vervangen door op het gebied van.