KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

corporate information assets

Dutch translation: bedrijfsinformatie


12:24 Nov 13, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: corporate information assets
Opening the door to your corporate information assets is fraught with risk.
Renate van den Bos
Dutch translation:bedrijfsinformatie
Explanation:
Turbotaal. In een Nederlandse brochure zou 'uw waardevolle bedrijfsinformatie' staan.
Selected response from:

Gerard de Noord
France
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bedrijfsinformatie
Gerard de Noord
4informatie over (uw) bedrijfsactiva
Evert DELOOF-SYS
3 +1bedrijfsinformatie-activa / informatie-activa van een bedrijf
Ron Peek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bedrijfsinformatie-activa / informatie-activa van een bedrijf


Explanation:
Een suggestie, zie Google:

Sun Microsystems Nederland
... De software helpt bij het verbeteren van de beveiliging en bescherming van belangrijke
bedrijfsinformatie-activa door te waarborgen dat wereldwijd de juiste ...
nl.sun.com/aktueel/2002/1607/ - 24k - Cached - Similar pages

en

Computable Achtergrond: 02/06/00 - Zin en onzin van kennisbeheer
... die een geïntegreerde benadering voorstaat van het opvangen, creëren, organiseren,
toegankelijk maken en gebruiken van de informatie-activa van een bedrijf. ...
www.computable.nl/artikels/archief0/d22ag011.htm - 67k - Cached - Similar pages



Mvg,


Ron Peek
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kate Hudson
24 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informatie over (uw) bedrijfsactiva


Explanation:
is m.i. alvast een mogelijkheid.





--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2003-11-13 12:34:07 GMT)
--------------------------------------------------

En na Ron\'s antwoord twijfel ik, informatie-activa lijkt me inderdaad juister.

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bedrijfsinformatie


Explanation:
Turbotaal. In een Nederlandse brochure zou 'uw waardevolle bedrijfsinformatie' staan.

Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 631
Grading comment
Bedankt! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AllisonK
12 mins