KudoZ home » English to Dutch » Business/Commerce (general)

go out on a high

Dutch translation: Laten we het jaar in alle opzichten positief afsluiten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:go out on a high
Dutch translation:Laten we het jaar in alle opzichten positief afsluiten
Entered by: Dennis Seine

13:58 Mar 21, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: go out on a high
One more month of the financial year to go (actually 2 weeks as I write). Lets go out on a high in every area.
Kaat
Laten we het jaar in alle opzichten positief afsluiten
Explanation:
Niet de meest tot de verbeelding sprekende oplossing, maar het sluit goed aan op positieve balans in financieel opzicht.
Selected response from:

Dennis Seine
United States
Grading comment
Dank je wel!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Laten we het jaar in alle opzichten positief afsluiten
Dennis Seine
3 +1Laten we het jaar op elk vlak in schoonheid afsluiten.Bart Vanderbruggen
3een eindsprint inzetten
Ron Willems


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Laten we het jaar op elk vlak in schoonheid afsluiten.


Explanation:
Een suggestie.

Bart Vanderbruggen
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luc Dielis: mooi gezegd...
35 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
een eindsprint inzetten


Explanation:
Suggestie:

Laten we [in elk opzicht] [op alle afdelingen] [op alle terreinen] een eindsprint inzetten.

(afhankelijk van de context)

Ron Willems
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 351

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Laten we het jaar in alle opzichten positief afsluiten


Explanation:
Niet de meest tot de verbeelding sprekende oplossing, maar het sluit goed aan op positieve balans in financieel opzicht.

Dennis Seine
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof
49 mins
  -> Dankjewel Tina

agree  Hasselt
2 hrs
  -> Dank je

agree  Harmen Rijks
3 hrs
  -> Dankjewel Harmen