KudoZ home » English to Dutch » Business/Commerce (general)

work shadowing

Dutch translation: werkoriëntatie


12:59 Mar 30, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: work shadowing
For the description of the work shadowing period and activities we refer to ....
Kaat
Dutch translation:werkoriëntatie
Explanation:
schaduwdraaien, ter oriëntatie met een werknemer meelopen.
Selected response from:

Marianne Sluyter
Grading comment
Dank je.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1schaduwperiode
Erica Magielse
3werkoriëntatie
Marianne Sluyter


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
schaduwperiode


Explanation:
Enkele belangrijke kenmerken van deze schaduwperiode
(tov een ´reguliere periode na invoering BRON´)zijn: ...

www.onderwijsnummer.nl/Images/23_13176.doc

Na de inrichting kunnen de gebruikers de functionaliteit en inrichting testen, gevolgd door een eventuele schaduwperiode. Hierna wordt de inrichting doorgenomen met de beheerders en eventueel aangepast.

http://www.socho.nl/diensten/implementatie.html

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-03-30 13:13:21 GMT)
--------------------------------------------------

Mede door het vertrouwen in de Bemet organisatie en in de Plan-de-CAMpagne software Is Den Boer Staal zonder schaduwperiode overgestapt naar de nieuwe omgeving.

www.bemet.nl/ gebruikersverhalen/Plan-de-CAMpagne_gebruikersverhaal_DenBoerStaal.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-03-30 13:15:34 GMT)
--------------------------------------------------

evt. periode waarin wordt schaduw gedraaid

Schooljaar 2002-2003 stond in het teken van het zogenaamde schaduwdraaien. Dit wil zeggen het testen van de gegevensuitwisseling tussen de scholen, de Informatie Beheer Groep en Cfi. Tot 15 juni 2003 hebben instellingen en IB-Groep gegevens uitgewisseld van leerlingen die op 1 oktober 2002 op school staan ingeschreven. Vervolgens heeft Cfi de door de IB-groep elektronisch verkregen leerlingengegevens van teldatum 1 oktober 2002 vergeleken met de door Cfi verkregen gegevens via de ILT-formulieren (Beleidsregel uitkomst van het schaduwdraaien en marges bij het afschaffen van de integrale leerlingentelling, kenmerk VO/FB-2003/18594)

www.logisal.nl/hulp/probleemoplossing/ schaduwdraaien.html

Erica Magielse
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjam Bonne-Nollen
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
werkoriëntatie


Explanation:
schaduwdraaien, ter oriëntatie met een werknemer meelopen.

Marianne Sluyter
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dank je.