KudoZ home » English to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

Retrofit

Dutch translation: ombouw


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retrofit
Dutch translation:ombouw
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

19:20 Sep 21, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / bedieningshandboek
English term or phrase: Retrofit
xxxxx Retrofit incl. Capacity Increase

De betekenis is bekend, maar ik zoek een mooie korte term, want het gaat om de documenttitel...
Leo te Braake | dutCHem
ombouw
Explanation:
...
Selected response from:

Erik Boers
Belgium
Grading comment
Bedankt. Dit had ik er voorlopig staan. Eindbestemming is Belgische operators, daarom zocht ik onbevooroordeelde bevestiging uit onverdachte hoek :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ombouwErik Boers
3upgraden
Debbie van Hardeveld


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
retrofit
upgraden


Explanation:
Beetje afhankelijk van de context of je dit kunt gebruiken. Het is in ieder geval wel kort (maar niet erg Nederlands, alhoewel het wel in het GWNT voorkomt)

Debbie van Hardeveld
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 10

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
retrofit
ombouw


Explanation:
...

Erik Boers
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bedankt. Dit had ik er voorlopig staan. Eindbestemming is Belgische operators, daarom zocht ik onbevooroordeelde bevestiging uit onverdachte hoek :-)