KudoZ home » English to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

synthetic organics

Dutch translation: synthetische organische stoffen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:synthetic organics
Dutch translation:synthetische organische stoffen
Entered by: Jacques Wolse

19:36 Jul 10, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Art/Literary - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemie
English term or phrase: synthetic organics
Tekst over olieverf.
Ingrediënt voor goedkopere olieverfsoorten.
Jacques Wolse
synthetische organische stoffen
Explanation:
vb.:

"transport, verschijnselen en gedrag van synthetische organische stoffen (o.a. minerale olie en PAK's) in de bodem;"

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3synthetische organische stoffenSerge L
4synthetische organische verbindingenxxxblomguib


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
synthetische organische stoffen


Explanation:
vb.:

"transport, verschijnselen en gedrag van synthetische organische stoffen (o.a. minerale olie en PAK's) in de bodem;"

Succes,

Serge L.


    Reference: http://ftp.science.uva.nl/onderwijs/nieuw/studiegidsen/CORE/...
Serge L
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anne Frehen: verven kunnen ook van synthetische organische stoffen wordne gemaakt.
59 mins

agree  Bram Poldervaart: ook: synthetische organische producten, vooral in goedkopere verfsoorten
1 hr

agree  Marjon
6 hrs
  -> Bedankt allemaal!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
synthetische organische verbindingen


Explanation:
is een andere mogelijkheid indien het om een iets meer technische tekst gaat...

xxxblomguib
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12