KudoZ home » English to Dutch » Computers: Hardware

planar stripe technology

Dutch translation: fabricagetechniek met vlakke strips


17:14 Aug 29, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / Power MOSFETs
English term or phrase: planar stripe technology
Advanced planar stripe technology gives rugged, superior switching performance
Shayna Barby
Dutch translation:fabricagetechniek met vlakke strips
Explanation:
Het lijkt een term die vnl. door Fairchild wordt gebruikt om de structuur van bepaalde MOSFET's aan te duiden. Technologie klinkt wel mooi, maar zegt tegelijk niets. Nederlandser dan dit kan ik het niet maken...

Voor plaatje (of had je die al?) zie link.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
hartelijk dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3fabricagetechniek met vlakke stripsHarry Borsje
2planaire-strooktechnologieJack den Haan


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
planaire-strooktechnologie


Explanation:
Not more than an educated guess, I'm afraid...

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 42

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fabricagetechniek met vlakke strips


Explanation:
Het lijkt een term die vnl. door Fairchild wordt gebruikt om de structuur van bepaalde MOSFET's aan te duiden. Technologie klinkt wel mooi, maar zegt tegelijk niets. Nederlandser dan dit kan ik het niet maken...

Voor plaatje (of had je die al?) zie link.



    Reference: http://www.fairchildsemi.com/products/discrete/qfet_mos.html
Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20
Grading comment
hartelijk dank