KudoZ home » English to Dutch » Computers: Hardware

business solution partners

Dutch translation: partners voor zakelijke oplossingen (of onvertaald)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:business solution partners
Dutch translation:partners voor zakelijke oplossingen (of onvertaald)
Entered by: David Van der Vloet

20:17 Oct 26, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Computers: Hardware
English term or phrase: business solution partners
Our software consultants and Business Solution Partners work as an extension of your development team to understand your specific application requirements. It is getting late and I can't quite think of an appropriate term in Dutch, any ideas?
David Van der Vloet
Belgium
partners in zakelijke oplossingen
Explanation:
Meestal wordt in commerciele teksten deze tern niet vertaald, de commercie wemelt van dit soort ouboligheden...
Selected response from:

Marijn de Kroon
Netherlands
Grading comment
Ik liet het uiteindelijk onvertaald, Ik geef Marijn de punten omdat hij de eerste was om dit te suggereren.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4partners in zakelijke oplossingen
Marijn de Kroon
4 +3Business Solution Partners
Sandra Ponfoort
3partners in bedrijfsoplossingenErik Boers


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
partners in zakelijke oplossingen


Explanation:
Meestal wordt in commerciele teksten deze tern niet vertaald, de commercie wemelt van dit soort ouboligheden...

Marijn de Kroon
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ik liet het uiteindelijk onvertaald, Ik geef Marijn de punten omdat hij de eerste was om dit te suggereren.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan: Je haalt letterlijk de woorden uit m'n mond ;-)
35 mins

agree  Dennis Seine: perfect!
57 mins

agree  Maaike van Vlijmen
1 hr

agree  Hester Eymers
12 hrs

neutral  Sandra Ponfoort: Zie mijn verhaal en als wel deze oplossing dan partners VOOR zakelijke oplossingen (zie google)
14 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
partners in bedrijfsoplossingen


Explanation:
Ook een mogelijkheid, lijkt me.

Erik Boers
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Business Solution Partners


Explanation:
In ICT wordt deze term in DEZE context vaak laten staan. In "gewone" taalgebruik wordt NL term (zie Marijn) ook gebruikt maar binnen de partnerwereld heeft iedereen het echt over de Engelse term. Omdat het ook met hoofdletters staat, zou ik het absoluut zo laten staan. Zie google hits


    Reference: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Business+Solution+Par...
Sandra Ponfoort
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: en met je comment bij Marijn ;-) [uiteindelijk zijn dit gewoon softwareverkopers die (o.a.) gespecialiseerd zijn in producten van deze leverancier]
52 mins

agree  Caroline de Hartogh BBA
8 hrs

agree  Gerard de Noord: Niet te lang over nadenken.
12 hrs