KudoZ home » English to Dutch » Computers: Hardware

filler panel

Dutch translation: blindpaneel, vulpaneel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:filler panel
Dutch translation:blindpaneel, vulpaneel
Entered by: Linda Ferwerda

11:48 Feb 14, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Computers: Hardware
English term or phrase: filler panel
Een filler panel wordt gebruikt om 'to cover open areas of the rack to better control airflow'
Linda Ferwerda
vulpaneel
Explanation:
Hi Linda!

Vele Google-treffers in het Nederlands voor "vulpaneel", mar is meestal echt om flessen te vullen e.d. Maar wordt nu ook gebruikt in de de door jou bedoelde context:

HP ProLiant BL20p G2 Intel® Xeon Processor 3.06 GHz 1M 1024M 2P ...
... 8 vierkante inch voor complete rackconfiguratie met vulpaneel); Moet ruim 700 kg kunnen dragen (voor complete rackconfiguratie); Openingen in deuren voor en ...
www.kiq.nl/estore/pc/viewPrd. asp?idcategory=156&idproduct=51962 - 101k
[ Meer resultaten van www.kiq.nl ]

HP Point-of-Sale Systeem rp5000 [DU002A]
... versie. DC131A, Modem Lucent V.90 56K PCI Win modem (wereldwijd). DF785B, 3,5-inch bezel-kit D530MT (vulpaneel voor diskettedrive). DL975B, ...
h41100.www4.hp.com/nl/dut/ commercial/poss/du002a_comp.html
Selected response from:

Marijke Mayer
Netherlands
Grading comment
Hallo Marijke en Harry,
Het is uiteindelijk vulpaneel geworden omdat de klant die term reeds hanteerde. Maar bij een volgende klant zal ik zeker blindpaneel gaan gebruiken, omdat ik al gemerkt heb dat het meer gangbaar is. Bovendien denk ik bij vulpaneel aan het vullen van mijn duikfles!:-)
Allebei bedankt!

Linda
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vulpaneel
Marijke Mayer
4blind paneelHarry Borsje


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vulpaneel


Explanation:
Hi Linda!

Vele Google-treffers in het Nederlands voor "vulpaneel", mar is meestal echt om flessen te vullen e.d. Maar wordt nu ook gebruikt in de de door jou bedoelde context:

HP ProLiant BL20p G2 Intel® Xeon Processor 3.06 GHz 1M 1024M 2P ...
... 8 vierkante inch voor complete rackconfiguratie met vulpaneel); Moet ruim 700 kg kunnen dragen (voor complete rackconfiguratie); Openingen in deuren voor en ...
www.kiq.nl/estore/pc/viewPrd. asp?idcategory=156&idproduct=51962 - 101k
[ Meer resultaten van www.kiq.nl ]

HP Point-of-Sale Systeem rp5000 [DU002A]
... versie. DC131A, Modem Lucent V.90 56K PCI Win modem (wereldwijd). DF785B, 3,5-inch bezel-kit D530MT (vulpaneel voor diskettedrive). DL975B, ...
h41100.www4.hp.com/nl/dut/ commercial/poss/du002a_comp.html

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hallo Marijke en Harry,
Het is uiteindelijk vulpaneel geworden omdat de klant die term reeds hanteerde. Maar bij een volgende klant zal ik zeker blindpaneel gaan gebruiken, omdat ik al gemerkt heb dat het meer gangbaar is. Bovendien denk ik bij vulpaneel aan het vullen van mijn duikfles!:-)
Allebei bedankt!

Linda

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blind paneel


Explanation:
*

Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20