KudoZ home » English to Dutch » Computers: Software

intermediate driver

Dutch translation: tijdelijk stuurprogramma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intermediate driver
Dutch translation:tijdelijk stuurprogramma
Entered by: Henk Peelen

21:17 Jan 4, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / software
English term or phrase: intermediate driver
Geen verdere context dan: De netwerkconfiguratie kan mogelijk niet correct worden overgeschakeld als een ander apparaat dan een intern bedraad of draadloos LAN, virtueel particulier netwerk (VPN), anti-virusprogramma of "intermediate driver" is geïnstalleerd.

Jacki
Jacki
Netherlands
tijdelijk stuurprogramma
Explanation:
lijkt me aannemelijk: een stuurprogramma dat wel functioneert, maar waarvoor de systeemconfiguraties nog niet zijn aangepast. Deze situatie zou best een conflict met het netwerk kunnen veroozaken.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt, hoewel ik nog niet helemaal overtuigd ben :-). Jacki
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4tijdelijk stuurprogramma
Henk Peelen
4tijdelijk stuurprogramma
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
tijdelijk stuurprogramma


Explanation:
lijkt me aannemelijk: een stuurprogramma dat wel functioneert, maar waarvoor de systeemconfiguraties nog niet zijn aangepast. Deze situatie zou best een conflict met het netwerk kunnen veroozaken.

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 75
Grading comment
Bedankt, hoewel ik nog niet helemaal overtuigd ben :-). Jacki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Satie
9 hrs

agree  Saskia Steur
17 hrs

agree  Henny de Lege
1 day8 hrs

agree  vixen
1 day11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tijdelijk stuurprogramma


Explanation:
lijkt me inderdaad een goede keuze, waarbij driver/stuurprogramma hier dan uitgelegd mag/kan worden als de eerste nauwelijks werkende versie van een programma, gebruikt om andere programma's tijdens hun ontwikkeling lmee te 'sturen'

Computable ICT Woordenboek 2003

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 24