KudoZ home » English to Dutch » Computers: Systems, Networks

networked devices

Dutch translation: netwerkapparaten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:networked devices
Dutch translation:netwerkapparaten
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

12:46 Aug 4, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Computers: Systems, Networks
English term or phrase: networked devices
Ik ben een software string aan het vertalen van een groot computerbedrijf. Dit is één van de zaken waarin ze willen verbeteren. Verder geen context.
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
netwerkapparaten
Explanation:
of als je het letterlijk wilt:
apparaten in netwerk.
Als het over strings gaat moet je meestal ongeveer dezelfde lengte behouden, vandaar mijn eerste voorstel.
Wordt ook zo vertaald door Microsoft.
Groetjes,
Chantal
Selected response from:

Chantal Henno
Grading comment
Dank jullie wel !
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4netwerkapparaten
Chantal Henno
4 +3netwerkapparatuurLinda Ferwerda


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
netwerkapparatuur


Explanation:
apparatuur aangesloten op het netwerk?

Linda Ferwerda
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacki
17 mins

agree  Paul Peeraerts
23 mins

agree  Helen Turin
17 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
netwerkapparaten


Explanation:
of als je het letterlijk wilt:
apparaten in netwerk.
Als het over strings gaat moet je meestal ongeveer dezelfde lengte behouden, vandaar mijn eerste voorstel.
Wordt ook zo vertaald door Microsoft.
Groetjes,
Chantal

Chantal Henno
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dank jullie wel !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vixen
2 mins

agree  Jacki
17 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr

agree  Henk Peelen
4 hrs