KudoZ home » English to Dutch » Cosmetics, Beauty

Appetite Essential

Dutch translation: elementaire smaakmaker


20:13 Jul 30, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Appetite Essential
Als titel van een nieuw product, weet iemand een pakkende Nederlandse titel?

Alvast bedankt,
Iris
Iris70
Dutch translation:elementaire smaakmaker
Explanation:
Hoi Iris,

Heb je nog meer context? Wat doet het product? Ik zit te denken aan (elementaire) smaakmaker, maar het kan natuurlijk ook een eetlustopwekker of juist een eetlustremmer zijn.

Marianne
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Bedankt allemaal! Deze komt het dichtst in de buurt, alleen wil de klant hem uiteindelijk tóch liever in het Engels houden.......
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4[goede] eetlust gewenstTon Remkes
3Elementaire eetlustfactor
Henk Peelen
2 +1eetluststimulantxxxNicolette Ri
3elementaire smaakmaker
vixen


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
appetite essential
elementaire smaakmaker


Explanation:
Hoi Iris,

Heb je nog meer context? Wat doet het product? Ik zit te denken aan (elementaire) smaakmaker, maar het kan natuurlijk ook een eetlustopwekker of juist een eetlustremmer zijn.

Marianne

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11
Grading comment
Bedankt allemaal! Deze komt het dichtst in de buurt, alleen wil de klant hem uiteindelijk tóch liever in het Engels houden.......

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
appetite essential
[goede] eetlust gewenst


Explanation:
Alternatieven, waarbij 'goede' steeds weggelaten kan worden:

Goede eetlust graag!
Goede eetlust nodig
Goede eetlust noodzakelijk
Goede eetlust absoluut nodig
Goede eetlust essentieel [<-- dit lijkt me veel te letterlijk - - -]
Voor smakelijke eters
Smakelijk eten

Meer suggesties volgen, desgewenst!

Veel smakelijk succes ermee!


Ton Remkes
Native speaker of: Native in DutchDutch

1 day24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
appetite essential
eetluststimulant


Explanation:
mag ik ook meespelen?

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: Ingeval jij spek en bonen essentiële eetluststimulanten vindt, vind ik het best, anders zou ik gewoon een antwoord indienen.
58 mins

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Elementaire eetlustfactor


Explanation:
Ook nog mooi een beetje vaag: je ziet nauwelijks of elementair op eetlust of op factor slaat.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 18