KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

legend in his own time

Dutch translation: Nu al legendarisch!


05:37 Jul 27, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: legend in his own time
Sure to become a legend in its own time, this grand flat-panel TV uses advanced 3-panel LCD technology to provide breathtakingly natural, bright images – even in darker areas of the picture.
Renate van den Bos
Dutch translation:Nu al legendarisch!
Explanation:
Ook een optie ...
Als het om een reclametekst gaat, kan het wat mij betreft niet sterk genoeg uitgedrukt worden. De rest van de zin moet dan wel een beetje omgewerkt worden.
Selected response from:

EgonWegh
Netherlands
Grading comment
Bedankt voor alle tips, deze vond ik het beste in de tekst passen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wordt een van de toppers van zijn generatie
Björn Houben
3Nu al legendarisch!
EgonWegh
3*Harry Borsje


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
*


Explanation:
bij leven (al) een legende is hier niet echt toepasbaar...

Deze grootse flat-panel TV, voorbestemd om een lichtend voorbeeld te worden (voor de huidige/zijn generatie), maakt gebruik van...

Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 243

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wordt een van de toppers van zijn generatie


Explanation:
***

Björn Houben
Belgium
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  11thmuse: generatie past prima in dit verband.
1 hr

agree  Leo te Braake | dutCHem
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
legend in its own time
Nu al legendarisch!


Explanation:
Ook een optie ...
Als het om een reclametekst gaat, kan het wat mij betreft niet sterk genoeg uitgedrukt worden. De rest van de zin moet dan wel een beetje omgewerkt worden.


EgonWegh
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt voor alle tips, deze vond ik het beste in de tekst passen.