KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

resistor clamp

Dutch translation: weerstandsklem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:resistor clamp
Dutch translation:weerstandsklem
Entered by: Jack den Haan

09:50 Mar 28, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Laser
English term or phrase: resistor clamp
weerstandsklem googlet 1x, weerstandhouder ook...
Wat is dan de echte term die erbij zou kunnen passen?

Possible cause for Clamp overload: The Clamp resistor is both external and the 5D parameter is wrong.

....inderdaad ook raar gebruik van "both", zie volgende vraag.
vic voskuil
Netherlands
weerstandsklem
Explanation:
Zonder verdere context moeilijk te zeggen, maar met 'weerstandsklem' kun je plank niet echt misslaan, lijkt mij.
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
helemaal mee eens
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4klemhouderJEvicente
3weerstandsklemJack den Haan


Discussion entries: 2





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Clamp resistor
klemhouder


Explanation:
google dit eens even

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-28 11:02:27 GMT)
--------------------------------------------------

een klemhoudertje dan? :P

JEvicente
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: het resistortje ontbreekt... ik vermoed dat dit een lullig klein dingetje is, niet iets om een schotelantenne mee op te hangen...

Asker: komt al in de buurt :) nu alleen de resistor nog...


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
weerstandsklem


Explanation:
Zonder verdere context moeilijk te zeggen, maar met 'weerstandsklem' kun je plank niet echt misslaan, lijkt mij.

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 522
Grading comment
helemaal mee eens