KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

Secondary proceed indication

Dutch translation: secundaire voortgangsindicatie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:secondary proceed indication
Dutch translation:secundaire voortgangsindicatie
Entered by: David Van der Vloet

13:03 Jul 5, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Security systems
English term or phrase: Secondary proceed indication
In een lijst met soorten telefoonlijnen waarop een telefoonkiezer kan worden aangesloten:
"PABX exchanges, with or without secondary proceed indication." Op het internet vond ik bv. volgende zin "On PABX systems which return a secondary proceed indication (dial tone), the delay should be set to not less than four seconds for dual tone working."
Hoe heet zoiets in het Nederlands?
David Van der Vloet
Belgium
secundaire voortgangsindicatie
Explanation:
http://www.manualshark.org/manualshark/files/28/pdf_28952.pd...
Deze modem is ook geschikt voor verbinding met PABXtelefooncentrales (Private Automatic Branch Exchanges) die een secundaire voortgangsindicatie terugkoppelen.
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Ik hoop dat je het niet erg vindt Vic, jij verdient de punten zeker ook, maar Jacks ref maakt dat hij ze toch krijgt. Allebei hartstikke bedankt in ieder geval!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1secundaire voortgangsindicatieJack den Haan
3 +1secundaire voortgangsindicatie
vic voskuil


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
secondary proceed indication
secundaire voortgangsindicatie


Explanation:
mooi is misschien anders, maar waarom niet praktisch letterlijk hier...

vic voskuil
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 98
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan: Net die 2 minuten verschil die ik nodig had om een referentie te zoeken ;-) // Hè ??? // :-)
2 mins
  -> dank je Jack, hier is nog een veel betere ref overigens: http://www.proz.com/kudoz/2006699 ;)// ik kwam niet direct een goede ref tegen, maar ik kan me niet voorstellen dat we't allebei mis hebben, dus deze pagina lijkt me een uitstekend stukje bewijs :)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
secondary proceed indication
secundaire voortgangsindicatie


Explanation:
http://www.manualshark.org/manualshark/files/28/pdf_28952.pd...
Deze modem is ook geschikt voor verbinding met PABXtelefooncentrales (Private Automatic Branch Exchanges) die een secundaire voortgangsindicatie terugkoppelen.


Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 522
Grading comment
Ik hoop dat je het niet erg vindt Vic, jij verdient de punten zeker ook, maar Jacks ref maakt dat hij ze toch krijgt. Allebei hartstikke bedankt in ieder geval!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vic voskuil: minstens zo goed Jack :)
3 hrs
  -> Bedankt Vic!