KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

multi-stacking banana plug

Dutch translation: banaanstekker met multitip


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multi-stacking banana plug
Dutch translation:banaanstekker met multitip
Entered by: Bart B. Van Bockstaele

14:26 May 21, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / electrical engineering
English term or phrase: multi-stacking banana plug
Persbericht over meetsonde
Jacques Wolse
Banaanstekker met multitip
Explanation:
Er is bij mijn weten geen standaardbenaming voor dit soort banaanstekkers. Elke fabrikant heeft zijn eigen nomenclatuur.

Banaanstekker met multitip vind ik wel leuk. Zie de koppeling.


Selected response from:

Bart B. Van Bockstaele
Canada
Grading comment
Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Banaanstekker met multitip
Bart B. Van Bockstaele
4banaanstekker
Chris Hopley


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
banaanstekker


Explanation:
I don't know about 'multi-stacking', but banaanstekker is the base term.


    Reference: http://www.speakerland.com/Banaanstekkers.htm
    Reference: http://www.tess.be/Polariteittester.htm
Chris Hopley
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Banaanstekker met multitip


Explanation:
Er is bij mijn weten geen standaardbenaming voor dit soort banaanstekkers. Elke fabrikant heeft zijn eigen nomenclatuur.

Banaanstekker met multitip vind ik wel leuk. Zie de koppeling.





    Reference: http://www.remo.nl/supplies.htm
    Reference: http://161.58.194.92/images/large/1166.jpg
Bart B. Van Bockstaele
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 6
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo van Zanten: nog een ref.....http://www.speakerland.com/Banaanstekkers.htm
3 hrs

agree  Chris Hopley: Hé lvz! Die referentie heb je van mij!!!
7 hrs
  -> Je kunt er donder op zeggen dat lvz dat in haar eentje heeft gevonden. Dat overkomt iedereen wel eens. Maar daarom hoef je het natuurlijk nog niet leuk te vinden!