KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

operational voltage

Dutch translation: bedrijfsspanning


18:19 Oct 21, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: operational voltage
bij de specificaties van een apparaat:
operational voltage: 12/24 V
Ben geen technicus, help
xxxNMR
France
Dutch translation:bedrijfsspanning
Explanation:
staat iets netter in een lijstje, en er zijn zelfs twee voorbeelden te vinden waar dezelfde getallen van toepassing zijn :):
[PDF]
GRX-CI-NWK-E Spec Dutch
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Bedrijfsspanning: 12-24 VDC. Maakt gebruik van een RS232-opdrachtenset voor Grafik Eye 3000/4000. Controle: scenariokeuze, scenariostatus-updates, ...
www.lutron.com/grafikeye/specs/GRX-CI-NWK-E-Spec-Dutch.pdf - Gelijkwaardige pagina's
[PDF]
EURO 2,50
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat
Bedrijfsspanning: 12...24 Volt=. Voor het aansluiten van een piëzohoge ..... Bedrijfsspanning: 12...24 V=. Toepassing: het verjagen van marters uit de ...
www.kemo-electronic.com/kataloge/cat_nl.pdf - Gelijkwaardige pagina's
Selected response from:

vic voskuil
Netherlands
Grading comment
bedankt allemaal! ik vertrouw jullie blindelings
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6bedrijfsspanning
vic voskuil
4 +1werkspanning
Harris Couwenberg
3werkt op 12/24 volt
Roel Verschueren


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
werkt op 12/24 volt


Explanation:
... als je het eenvoudig wilt.

Roel Verschueren
Austria
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
bedrijfsspanning


Explanation:
staat iets netter in een lijstje, en er zijn zelfs twee voorbeelden te vinden waar dezelfde getallen van toepassing zijn :):
[PDF]
GRX-CI-NWK-E Spec Dutch
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Bedrijfsspanning: 12-24 VDC. Maakt gebruik van een RS232-opdrachtenset voor Grafik Eye 3000/4000. Controle: scenariokeuze, scenariostatus-updates, ...
www.lutron.com/grafikeye/specs/GRX-CI-NWK-E-Spec-Dutch.pdf - Gelijkwaardige pagina's
[PDF]
EURO 2,50
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat
Bedrijfsspanning: 12...24 Volt=. Voor het aansluiten van een piëzohoge ..... Bedrijfsspanning: 12...24 V=. Toepassing: het verjagen van marters uit de ...
www.kemo-electronic.com/kataloge/cat_nl.pdf - Gelijkwaardige pagina's

vic voskuil
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 98
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
bedankt allemaal! ik vertrouw jullie blindelings

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan
1 hr
  -> dank je Jack :-)

agree  Ron Willems
12 hrs
  -> dank je Ron :-)

agree  Jan Willem van Dormolen
13 hrs
  -> dank je Jan Willem :-)

agree  TransAction: Helemaal goed
14 hrs
  -> dank je Trans :-)

agree  Erik Boers
15 hrs
  -> dank je Erik :-)

agree  leo van bragt
18 hrs
  -> dank je Leo :-)

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
werkspanning


Explanation:
in my TRados memory

Harris Couwenberg
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dick Greeven
12 hrs