KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

blade style terminals

Dutch translation: mes- of bladvormige aansluitpunten/aansluitingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blade style terminals
Dutch translation:mes- of bladvormige aansluitpunten/aansluitingen
Entered by: Jack den Haan

17:41 Nov 7, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / relais
English term or phrase: blade style terminals
Als pin style terminals "penvormige aansluitingen" zouden zijn, hetgeen me een prachtige vertaling van Jack lijkt, wat zijn "blade style terminals" dan. Bladvormige aansluitingen?
Rik Schraag
Netherlands
mes- of bladvormige aansluitpunten/aansluitingen
Explanation:
:-)
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Nogmaals bedankt Jack. Hiermee is het project ten einde gekomen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4platte aansluitklemmenPieter Botjes
4mes- of bladvormige aansluitpunten/aansluitingenJack den Haan
2platte aansluitpennen
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
platte aansluitpennen


Explanation:
of zijn het juist de klemmen waar die in moeten?

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 37

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mes- of bladvormige aansluitpunten/aansluitingen


Explanation:
:-)

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 522
Grading comment
Nogmaals bedankt Jack. Hiermee is het project ten einde gekomen.

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
platte aansluitklemmen


Explanation:
Hallo Rik,

Ik heb me suf gezocht naar een afbeelding van de 'blade style terminals'. Ik denk dat ik hier een gevonden heb. Met Ctrl-F toets even de term in deze pagina zoeken, en dan vind je ergens beneden een afbeelding ervan (ingetaped)...

http://www.kayaksportfishing.com/equipment/submissions/ted/b...

Het zou wat gemakkelijker zijn als je klant er een serie afbeeldingen bij doet...

Met vriendelijke groet,
Pieter

Pieter Botjes
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4