KudoZ home » English to Dutch » Energy / Power Generation

roller tyres

Dutch translation: loopvlakken


08:58 Feb 8, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Power Station
English term or phrase: roller tyres
After mounting new *roller tyres* and new grinding segments in mill No. 1 and 2 of Block No. 2, the performance of the mills is not so good as the mills 3 and 4 of the same Block.

Betreft de molens van een kolencentrale. In het Duits heb ik Rollenbandagen gevonden. Rolbekledingen?
Erik Boers
Belgium
Dutch translation:loopvlakken
Explanation:
Het zal wel niet over luchtbanden gaan, maar over een massieve bekleding. Op deze manier kun je mooi in het midden laten of deze 'rollers' wielen zijn of dat hier (onwaarschijnlijker) de molenwalsen (oid) mee worden bedoeld.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Ik heb beide oplossingen gebruikt. Omdat ik maar één keer punten kan geven, kies ik het antwoord waar ik niet zelf op was gekomen. Bedankt, allebei.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rolbekledingenJack den Haan
3loopvlakkenHarry Borsje


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
loopvlakken


Explanation:
Het zal wel niet over luchtbanden gaan, maar over een massieve bekleding. Op deze manier kun je mooi in het midden laten of deze 'rollers' wielen zijn of dat hier (onwaarschijnlijker) de molenwalsen (oid) mee worden bedoeld.


Harry Borsje
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 65
Grading comment
Ik heb beide oplossingen gebruikt. Omdat ik maar één keer punten kan geven, kies ik het antwoord waar ik niet zelf op was gekomen. Bedankt, allebei.

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rolbekledingen


Explanation:
Lijkt mij ook! Zie bijvoorbeeld:
http://www.ymlp.com/pubarchive_show_message_iframe.php?Narvi...

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 81