KudoZ home » English to Dutch » Energy / Power Generation

shrouded disc

Dutch translation: ingebouwde/ommantelde/omsloten straalschijf


09:41 Jan 15, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / oil burner
English term or phrase: shrouded disc
De term komt voor in 'Shrouded disc and airflow setting' bij de beschrijving van een oliebrandersysteem. Ik begrijp dat het na de sproeikop komt en de brandstofdruppeltjes moet verpulveren tot een mist. Kent iemand een Nederlandse term voor dit ding?
Bedankt, Koen
Koenraad Van den Driessche
Dutch translation:ingebouwde/ommantelde/omsloten straalschijf
Explanation:
misschien helpt het
Selected response from:

Adela Van Gils
Netherlands
Grading comment
Bedankt voor het meedenken Ada, groet Koen
Ik ben niet overtuigd dat straalschijf de correcte term is. maar het gaat in de goede richting
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2ingebouwde/ommantelde/omsloten straalschijf
Adela Van Gils
2dekschijfJack den Haan


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dekschijf


Explanation:
Helaas niet meer dan een gok, maar misschien heb je er wat aan...

Jack den Haan
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 81
Notes to answerer
Asker: Bedankt voor het meedenken Jack, groet Koen


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ingebouwde/ommantelde/omsloten straalschijf


Explanation:
misschien helpt het

Adela Van Gils
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Bedankt voor het meedenken Ada, groet Koen
Ik ben niet overtuigd dat straalschijf de correcte term is. maar het gaat in de goede richting