KudoZ home » English to Dutch » Engineering: Industrial

long overhangs

Dutch translation: grote uitladingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:long overhangs
Dutch translation:grote uitladingen
Entered by: Jack den Haan

11:21 Mar 22, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / steel, milling
English term or phrase: long overhangs
The tool holder is also the ideal partner in die and mould applications, long overhangs and machines with horizontal spindles.
Rik Schraag
Netherlands
grote uitladingen
Explanation:
Harry zou best gelijk kunnen hebben, maar dit is wat Kluwer Werktuigbouwkunde er in de context van gereedsmachines, bewerkingen en onderdelen voor meldt. Er zijn ook nogal wat googles hiervoor te vinden. Misschien dat je aan de hand hiervan verder kunt komen. Succes!
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Bedankt Jack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3grote uitladingenJack den Haan
3grote ondersnijdingenHarry Borsje


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grote ondersnijdingen


Explanation:
Wanneer een freesholte zich verbreed en niet meer direct verticaal kan worden bewerkt.



    Reference: http://www.kaperscadcam.nl/index.php?hoofdmenu=verspaning&ma...
Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 108

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grote uitladingen


Explanation:
Harry zou best gelijk kunnen hebben, maar dit is wat Kluwer Werktuigbouwkunde er in de context van gereedsmachines, bewerkingen en onderdelen voor meldt. Er zijn ook nogal wat googles hiervoor te vinden. Misschien dat je aan de hand hiervan verder kunt komen. Succes!

Jack den Haan
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 93
Grading comment
Bedankt Jack!