KudoZ home » English to Dutch » Engineering: Industrial

Why!! we are XYZYXZ Vacuum conveyor system?

Dutch translation: z.o.


13:11 Oct 25, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Vacuumtransporteur
English term or phrase: Why!! we are XYZYXZ Vacuum conveyor system?
Why!! we are XYZYXZ Vacuum conveyor system?

Leuk voorbeeld van Koreaanse DTP.
De kreet staat vet tussen een principetekening en een lijstje met technische verkoopargumenten.
Iemand een idee wat ze bedoeld hebben?
Leo te Braake | dutCHem
Dutch translation:z.o.
Explanation:
Misschien bedoelen ze iets als:
(x redenen) waarom XYZYXZ het beste ... systeem is!
Selected response from:

Erik Boers
Belgium
Grading comment
Dit past wel goed in de brochure... Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1z.o.Erik Boers
2Natuurlijk... !
Hester Eymers


Discussion entries: 3





  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
why!! we are xyzyxz vacuum conveyor system?
z.o.


Explanation:
Misschien bedoelen ze iets als:
(x redenen) waarom XYZYXZ het beste ... systeem is!

Erik Boers
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 17
Grading comment
Dit past wel goed in de brochure... Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Zou ik ook op gokken. Maar gokken is het.
1 hr

8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
why!! we are xyzyxz vacuum conveyor system?
Natuurlijk... !


Explanation:
Ik denk eerder aan 'why' als een uitroep die versterkend bedoeld is en die je op tal van manieren kunt vertalen, net hoe het past. Je zou de zin dan moeten begrijpen als 'Natuurlijk zijn/maken/verkopen wij het xyzxyz systeem. Er is immers geen beter systeem?' Het zou een soort 'illustratie' van de verkoopargumenten kunnen zijn.

Maar ook dit is een gok, het Engels klinkt onnatuurlijk en dan is vertalen lastig.

Hester Eymers
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch