KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

Inspection intervals

Dutch translation: inspectie-interval


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Inspection interval
Dutch translation:inspectie-interval
Entered by: Laurens Landkroon

20:50 Apr 2, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / maintenance
English term or phrase: Inspection intervals
Ik kom niet verder dan "Controle intervallen" ; hebben jullie een beter idee ??? tussenpozen misschien?
Laurens Landkroon
inspectie-interval
Explanation:
...heb ik helemaal niks op tegen. Liever controle? ok, maar geen tussenpozen...
Selected response from:

vic voskuil
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6inspectie-interval
vic voskuil
3houden
Olli Leroy
3 -2controle-frequentie
Luisa Moura Almeida


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
inspection intervals
inspectie-interval


Explanation:
...heb ik helemaal niks op tegen. Liever controle? ok, maar geen tussenpozen...

vic voskuil
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 89
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Spin: Wordt veel gebruikt, hoor.
1 min
  -> dank je Els!

agree  Henk Peelen
7 mins
  -> dank je Henk!

agree  Roeland
9 hrs
  -> dank je Roeland

agree  Luc Dielis
9 hrs
  -> dank je Luc

agree  Saskia Steur
10 hrs
  -> dank je Saskia!

agree  Jan Willem van Dormolen
10 hrs
  -> dank je Jan Willem!

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
inspection intervals
controle-frequentie


Explanation:
is een mogelijkheid, maar interval lijkt me wel ok

Luisa Moura Almeida
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Henk Peelen: frequentie en interval zijn omgekeerd evenredig
1 min

disagree  Jan Willem van Dormolen: precies het omgekeerde
10 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inspection intervals
houden


Explanation:
controle-interval

Ik weet niet in wat voor context je het nodig hebt, maar in deze komt hij alvast voor:

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver20...

Olli Leroy
Other
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch