KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

side to side differences

Dutch translation: afwijkingen tussen de zijden


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:side to side differences
Dutch translation:afwijkingen tussen de zijden
Entered by: pascaledevoght

13:26 Jan 13, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: side to side differences
Deze tekst gaat over het produceren van aardappelchips... Dit is een handleiding met "prestatie-checklist" en een van de dingen op de checklist is:

"Understands the impact of side to side differences".

Iemand een idee?
pascaledevoght
afwijkingen tussen de zijden
Explanation:
maar wat die zijden zijn...

heb je wat meer context? komt "sides" elders nog voor?

misschien bedoelen ze domweg de beide zijden van een aardappelchip (de ene kant kan iets breder zijn dan de andere), maar misschien is het heeeel iets anders...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-01-13 13:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

het heeft zo te zien te maken met personeel - moeten we de "sides" niet in die context zien, in plaats van in de chipscontext?
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2zijdelingse verschillenJack den Haan
2afwijkingen tussen de zijden
Ron Willems


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
afwijkingen tussen de zijden


Explanation:
maar wat die zijden zijn...

heb je wat meer context? komt "sides" elders nog voor?

misschien bedoelen ze domweg de beide zijden van een aardappelchip (de ene kant kan iets breder zijn dan de andere), maar misschien is het heeeel iets anders...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-01-13 13:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

het heeft zo te zien te maken met personeel - moeten we de "sides" niet in die context zien, in plaats van in de chipscontext?

Ron Willems
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 100
Notes to answerer
Asker: Heel erg bedankt! Ja volgens mij bedoelen ze gewoon de zijden van de chips...


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zijdelingse verschillen


Explanation:
Misschien ook een mogelijkheid, maar zonder verdere context moeilijk te zeggen.

Jack den Haan
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 325