KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

telephone supply

Dutch translation: telefoonkabel


16:34 Mar 11, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: telephone supply
Connect the telephone supply (black cable cord) to socket marked TE line on base and plug the other end into the telephone supply.
Linda Flebus
Belgium
Dutch translation:telefoonkabel
Explanation:

Sluit de telefoonkabel (zwart) aan op ... [het basisstation, zo te zien?] ... en sluit het andere uiteinde aan op de wandcontactdoos.

Het is maar een gok, maar die tweede "telephone supply" zou wel eens de telefoonaansluiting aan de muur kunnen zijn. Misschien is er een plaatje dat dit verduidelijkt?

Bagger indeed :-)
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
Zo heb ik het ook geïnterpreteerd.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2telefoonkabel
Ron Willems
4netsnoer
Harris Couwenberg


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
netsnoer


Explanation:
voedingskabel kan ook

--------------------------------------------------
Note added at 4 min (2008-03-11 16:39:15 GMT)
--------------------------------------------------

hmm, beetje te snel (baggerzin btw): telefoonvoeding is net zo neutraal als source

Harris Couwenberg
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 11

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
telefoonkabel


Explanation:

Sluit de telefoonkabel (zwart) aan op ... [het basisstation, zo te zien?] ... en sluit het andere uiteinde aan op de wandcontactdoos.

Het is maar een gok, maar die tweede "telephone supply" zou wel eens de telefoonaansluiting aan de muur kunnen zijn. Misschien is er een plaatje dat dit verduidelijkt?

Bagger indeed :-)

Ron Willems
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 100
Grading comment
Zo heb ik het ook geïnterpreteerd.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicole Snoek: zou ik ook denken
2 hrs
  -> dank je wel, Nicole

agree  Mollepootje V.: lijkt me het meest logische
1 day22 hrs
  -> merci MV