KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

structured packing

Dutch translation: gestructureerde pakking


08:06 Mar 12, 2008
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / tech specs
English term or phrase: structured packing
•Install the structured packing and oil distributor according to structured packing manufacturer installation manual.

Het gaat om een handleiding voor de installatie van een apparaat.(deodorizer)
yvette
Dutch translation:gestructureerde pakking
Explanation:
Zie o.a. Wiki voor uitleg.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gestructureerde pakkingHarry Borsje
3geconstrueerde packing/ pakkingsbus
Mariette van Heteren


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gestructureerde pakking


Explanation:
Zie o.a. Wiki voor uitleg.



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Structured_packing
    Reference: http://www.lenntech.com/Luchtzuivering/Gaszuiveringstechniek...
Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224
Notes to answerer
Asker: bedankt voor de snelle reactie!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vic voskuil
1 min

neutral  Leo te Braake | dutCHem: Dit antwoord is correct als het gaat om een installatie die bv olie zuivert, of een gaswasser die met olie werkt.
7 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
geconstrueerde packing/ pakkingsbus


Explanation:
geconstrueerde packing/ pakkingsbus
packing = packing - afdichtmiddel, dichtingsmiddel, opvulsel, pakking(ring), vul-
ling, vulplaat
- charge - fustage, prijs die voor kisten en kratten wordt berekend
- gland - pakkingbus, pakkingdrukstuk
- material - pakkingmateriaal, pakkingresten, pakkingstof
- ring - (af)dichtring, pakkingring


Mariette van Heteren
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Harry Borsje: deodorizer = scrubber = gaswasser is hier de belangrijke context waaruit blijkt dat het niet om een afdichting gaat
4 mins

neutral  Leo te Braake | dutCHem: Dit kan correct zijn, maar alleen als het hier om een afdichting om bv een as gaat. Geconstrueerd zou ik in dat geval overigens vervangen door gestructureerde
7 mins




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Ron Willems, Mariette van Heteren