KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

brake link

Dutch translation: remaansturing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brake link
Dutch translation:remaansturing
Entered by: Evert DELOOF-SYS

13:42 Jun 28, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / bikes/brakes
English term or phrase: brake link
Een korte term, maar een goede vertaling heb ik nog niet.

Pull the noodle from the brake link

Er volgen er nog een paar; maken deel uit van een tekst van +10000 woorden over hetzelfde onderwerp.
Evert DELOOF-SYS
Belgium
remaansturing
Explanation:
als het om een hydraulisch remsysteem gaat.

HTH,
Jacqueline
Selected response from:

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Grading comment
hier ga ik voor/ben ik al voor gegaan - bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3remaansturing
Jacqueline van der Spek
1remkabel, remleiding
ghpijffers


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
remkabel, remleiding


Explanation:
Kan dat een remkabel of remleiding zijn wellicht? Gokje, ik heb 't niet opgezocht.

ghpijffers
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacqueline van der Spek: kan niet als het om een modern hydraulisch remsysteem gaat
2 hrs
  -> is 't in dat geval geen remleiding dan?

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
remaansturing


Explanation:
als het om een hydraulisch remsysteem gaat.

HTH,
Jacqueline

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 24
Grading comment
hier ga ik voor/ben ik al voor gegaan - bedankt!