KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

Internal Pivot Sleeve

Dutch translation: inwendige draaias


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Internal Pivot Sleeve
Dutch translation:inwendige draaias
Entered by: 11thmuse

13:49 Jun 28, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / bikes/brakes
English term or phrase: Internal Pivot Sleeve
De (voorlopig) laatste term:

Internal Pivot Sleeve
A separate sleeve ensures consistent performance regardless of the brake boss

Hartelijk dank aan wie meedenkt, -zoekt.
Evert DELOOF-SYS
Belgium
inwendige draaias
Explanation:
een sleeve is een cylinder of gewoon een buis. Een pivot is een draaipunt. Of een as waarom iets draait. Internal: het draaipunt bevindt zich in het inwendige.
Hope that this helps a bit.
Selected response from:

11thmuse
Grading comment
okay thanX Henk,
een antwoord dat wel 'sens maak'
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3inwendige draaias
11thmuse
3huls voor interne scharnierpen
Henk Peelen


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
huls voor interne scharnierpen


Explanation:
zou ik er van maken.

Internal hoort volgens mij bij pivot, niet bij sleeve.


Maar wees voorzichtig, we hebben geen fietsenmakers en ook geen fietsenkrakers) in Stroobos.

Henk Peelen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
internal pivot sleeve
inwendige draaias


Explanation:
een sleeve is een cylinder of gewoon een buis. Een pivot is een draaipunt. Of een as waarom iets draait. Internal: het draaipunt bevindt zich in het inwendige.
Hope that this helps a bit.

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 37
Grading comment
okay thanX Henk,
een antwoord dat wel 'sens maak'