KudoZ home » English to Dutch » Finance (general)

maximise opportunities for cost synergies

Dutch translation: De mogelijkheden van kostensynergie maximaal/optimaal benutten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:maximise opportunities for cost synergies
Dutch translation:De mogelijkheden van kostensynergie maximaal/optimaal benutten
Entered by: Adela Van Gils

22:28 Feb 15, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: maximise opportunities for cost synergies
het maximaliseren van de kosten synergies mogelijkheden "
VAnDAle:
synergie =situatie waarin het effect van twee of meer samenwerkende of gecombineerde organen of functies groter is dan de som van de effecten die elk van de organen of functies alleen zou kunnen opwekken
de synergie tussen twee bedrijven
Adela Van Gils
Netherlands
De mogelijkheden van kostensynergie maximaal/optimaal benutten
Explanation:
Nog een mogelijkheid

Steven
Selected response from:

Steven Mertens
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3De mogelijkheden van kostensynergie maximaal/optimaal benutten
Steven Mertens
4 +1het maximaliseren van mogelijkheden tot kostensynergiexxxFullCircle
5opportuniteiten voor kostensynergieën maximaliserenCarole Raes
3efficiente aanpak van het optimaliseren van gezamenlijke kosten
11thmuse


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
opportuniteiten voor kostensynergieën maximaliseren


Explanation:
gewoon het maximum halen uit kostensynergieën met als doel te besparen.

Carole Raes

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
het maximaliseren van mogelijkheden tot kostensynergie


Explanation:
zoiets zou ik ervan maken

xxxFullCircle
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen: '(de) mogelijkheden voor kostensynergieën optimaliseren" zou ik zeggen.
8 hrs
  -> ook goed

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
efficiente aanpak van het optimaliseren van gezamenlijke kosten


Explanation:
Klopt niet helemaal. Maar is wel wat er wordt bedoeld.

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 57

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
De mogelijkheden van kostensynergie maximaal/optimaal benutten


Explanation:
Nog een mogelijkheid

Steven

Steven Mertens
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 75
Grading comment
Bedankt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annette van der Lei
2 hrs
  -> Bedankt Annette

agree  Iris70
5 hrs
  -> Bedankt Iris

agree  Ellen-Marian Panissieres-Beuker
5 days
  -> Bedankt doucine