KudoZ home » English to Dutch » Food & Drink

natural orange flavor

Dutch translation: natuurlijk sinaasappelaroma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:natural orange flavor
Dutch translation:natuurlijk sinaasappelaroma
Entered by: Berkin Bolukbasi

08:51 Jul 22, 2005
English to Dutch translations [Non-PRO]
Food & Drink / food/drinks
English term or phrase: natural orange flavor
part of the ingredients of a soft drink
Berkin Bolukbasi
natuurlijk sinaasappelaroma
Explanation:
http://www.sultana.nl/fruitbiscuit_perziksinaas.htm
(Place curson over INGREDIENTEN area)

Ingrediënten:
Gestabiliseerde Ale Vera Gel (8,9%), natuurlijk sinaasappelsap -concentraat, glucosaminesulfaat, chondroïtinesulfaat, methylsulfonyl-methaan (msm), fructose, sorbitol, natuurlijk sinaasappelaroma, citroenzuur, ascorbinezuur (vitamine C), tocoferol (vitamine E), kaliumsorbaat, natriumbenzoaat.
http://www.wandelmee.be/aloevera/beschrijving/aloe_vera_dran...
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Thanks vixen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3natuurlijk sinaasappelaroma
vixen
4 +3natuurlijke sinaasappelsmaakstof
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
natuurlijke sinaasappelsmaakstof


Explanation:
let goed op het onderscheid in de bijvoeglijke naamwoorden in je drie vragen!!

Leo te Braake | dutCHem
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Saskia Steur
8 mins

agree  Harry Borsje
19 mins

agree  shineda
2 days1 hr

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
natuurlijk sinaasappelaroma


Explanation:
http://www.sultana.nl/fruitbiscuit_perziksinaas.htm
(Place curson over INGREDIENTEN area)

Ingrediënten:
Gestabiliseerde Ale Vera Gel (8,9%), natuurlijk sinaasappelsap -concentraat, glucosaminesulfaat, chondroïtinesulfaat, methylsulfonyl-methaan (msm), fructose, sorbitol, natuurlijk sinaasappelaroma, citroenzuur, ascorbinezuur (vitamine C), tocoferol (vitamine E), kaliumsorbaat, natriumbenzoaat.
http://www.wandelmee.be/aloevera/beschrijving/aloe_vera_dran...

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36
Grading comment
Thanks vixen

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem
5 hrs

agree  Antoinette Verburg
9 hrs

agree  shineda
2 days1 hr