KudoZ home » English to Dutch » Food & Drink

source from

Dutch translation: inkopen, importeren


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:source from
Dutch translation:inkopen, importeren
Entered by: Steven Mertens

10:31 Sep 1, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: source from
Context: "Our master blenders source tea from across the globe."

Dank bij voorbaat

Steven
Steven Mertens
inkopen, importeren
Explanation:
Betekent gewoon "halen hun thee overal vandaan".
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5betrekken uit
vixen
4 +4inkopen, importerenJack den Haan


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
inkopen, importeren


Explanation:
Betekent gewoon "halen hun thee overal vandaan".

Jack den Haan
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
2 mins
  -> Bedankt Jan Willem.

agree  Pasteur: Amerikaans zeker??
3 mins
  -> Bedankt. Ja inderdaad, ik zie iemand in de City met zo'n bolhoedje op de term niet zo gauw gebruiken ;-)

agree  vixen
7 mins
  -> Bedankt vixen.

disagree  Leo te Braake | dutCHem: te specifiek. Ze kunnen het ook van de buurman kado krijgen
18 mins
  -> Bedankt Leo.

agree  Willemina Hagenauw: Goede oplossing. In deze context past inkopen of importeren precies!
2 hrs
  -> Bedankt Willemina. Dat dacht ik ook...

agree  Benny Raemaekers
3 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
betrekken uit


Explanation:
is ook een mogelijkheid

De theepakkers halen de diverse theesoorten overal vandaan en stellen vervolgens zelf melanges samen.

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan
2 mins
  -> Bedankt Jack

agree  Leo te Braake | dutCHem: Hier valt alles onder.
11 mins
  -> Bedankt Leo

agree  Percy Balemans
1 hr
  -> Bedankt

agree  Benny Raemaekers
3 hrs
  -> Bedankt

agree  Annette van der Lei
4 hrs
  -> Bedankt