KudoZ home » English to Dutch » Furniture / Household Appliances

textural

Dutch translation: getextureerd


09:26 Jul 12, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: textural
context: the relaxing banquette seating is upholstered with textural natural calico.
de zin komt uit een interieurboek. De auteur gebruikt vaker de woorden textural en texture (bijv. wool cushions add extra texture) maar voor mijn gevoel staat het raar om dit met 'met textuur' te vertalen
Aenne
Dutch translation:getextureerd
Explanation:
is makkelijker in te bouwen in je zinnen...
Selected response from:

vic voskuil
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4getextureerd
vic voskuil
4textielachtig
Robert Rietvelt


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
getextureerd


Explanation:
is makkelijker in te bouwen in je zinnen...

vic voskuil
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kitty Brussaard: Zie bijvoorbeeld www.rnproject.nl/nieuws_2005.html
1 hr
  -> dank je Kitty!

agree  Lianne van de Ven
1 hr
  -> dank je Lianne!

agree  Ron Willems: verhip, dat bestaat écht!
3 hrs
  -> en hoe! dank je Ron:-)

agree  Sindy Cremer
1 day14 hrs
  -> dank je Sindy!

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
textielachtig


Explanation:
...natuurlijk textielachtig calico

Robert Rietvelt
Native speaker of: Native in DutchDutch