KudoZ home » English to Dutch » Games / Video Games / Gaming / Casino

pre-battle boot camp bonding sessions

Dutch translation: een prima plek om met je wapenbroeders de vooravond van de veldslag door te brengen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-battle boot camp bonding sessions
Dutch translation:een prima plek om met je wapenbroeders de vooravond van de veldslag door te brengen
Entered by: Guus van Osch

08:28 May 19, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / PS2
English term or phrase: pre-battle boot camp bonding sessions
A great location for pre-battle boot camp bonding sessions.

Nogal een mondvol, laat staan in het Nederlands. Weet iemand dit vrij kort te omschrijven?
MTIA,
Iris
Iris70
een prima plek om met je wapenbroeders de vooravond van de veldslag door te brengen
Explanation:
tja, of dit 'vrij kort'is?
Selected response from:

Guus van Osch
Grading comment
Wel mooi inderdaad ;-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oefenkamp om de banden aan te halen vóór de veldslag
Anthony Michils
3 +1een prima plek om met je wapenbroeders de vooravond van de veldslag door te brengenGuus van Osch
3kampvuuravonden in peis en vree
Björn Houben


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kampvuuravonden in peis en vree


Explanation:
battle komt er wel niet genoeg uit...

Björn Houben
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 42

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
een prima plek om met je wapenbroeders de vooravond van de veldslag door te brengen


Explanation:
tja, of dit 'vrij kort'is?

Guus van Osch
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Wel mooi inderdaad ;-))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hester Eymers: Niet kort, maar wel mooi.
3 hrs

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oefenkamp om de banden aan te halen vóór de veldslag


Explanation:
Kort is het niet, maar alles staan erin wat er in het
Engels staat.

Anthony Michils
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 10