KudoZ home » English to Dutch » Games / Video Games / Gaming / Casino

Nothing says factory setting like these babies.

Dutch translation: Opgeruimd staat fabriekjes; Office chic


07:49 May 24, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Nothing says factory setting like these babies.
Cardboard Boxes

Nothing says factory setting like these babies.

Birthday Cards

What better way to remind someone how much nearer they are to decrepitude and death?

Decks of Cards

Ready to be dealt.

Dit zijn beschrijvingen van objecten die personages aan kunnen schaffen. Het probleem is dat ik de vertaling net zo kort (en liefst nog korter ;-) moet houden. Iemand een creatieve inval?

MTIA
Iris70
Dutch translation:Opgeruimd staat fabriekjes; Office chic
Explanation:
Een poging
Selected response from:

hirselina
Grading comment
Leuke poging!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hoe standaard wil je het hebbenHarry Borsje
3kan het nog simpeler?
EgonWegh
2Opgeruimd staat fabriekjes; Office chichirselina


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nothing says factory setting like these babies.
Opgeruimd staat fabriekjes; Office chic


Explanation:
Een poging

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16
Grading comment
Leuke poging!

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nothing says factory setting like these babies.
kan het nog simpeler?


Explanation:
"Cardboard" staat voor onecht, clichematig (Van Dale). Factory setting eigenlijk ook: het meest eenvoudige standaardproduct waar je niks aan hebt.

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2005-05-24 08:47:35 GMT)
--------------------------------------------------

\"Leuker kunnen we het niet maken\" - dat zou ook een optie zijn!

EgonWegh
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nothing says factory setting like these babies.
hoe standaard wil je het hebben


Explanation:
wat een kartonnen doos met standaardinstellingen te maken heeft begrijp ik niet (vers uit de doos?); zal wel aan de leeftijd liggen ;-)

Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 78