KudoZ home » English to Dutch » Games / Video Games / Gaming / Casino

saggy/droopy skinned

Dutch translation: Hangende huid


17:44 Jun 17, 2005
English to Dutch translations [Non-PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: saggy/droopy skinned
Sagging %star%'s desperate attempt to hang onto youthful looks.

Sagging Star %star% In Skin Stapling Makeover

%star% attempts to lift droopy skin in make or break op.

Droopy Skinned %star% Planning Plastic Patch Up?

Beschrijvingen van uiterlijk "filmsterren", ik kom niet echt op een even bondig woord in het Nederlands. Slap/inzakkend is het niet helemaal ;-) Iemand een heldere inval?

MTIA
Iris70
Dutch translation:Hangende huid
Explanation:
Eventueel vodderig vel?
Selected response from:

Friso Holtkamp
Grading comment
Niet helemaal wat ik zocht, maar toch bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Hangende huid
Friso Holtkamp
3met een uitgezakt slap vel
11thmuse
3hangvel; hangend vel
Henk Peelen


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Hangende huid


Explanation:
Eventueel vodderig vel?

Friso Holtkamp
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Niet helemaal wat ik zocht, maar toch bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof: loshangende huid of verzakte huid zou ik zeggen, maar vodderig vel is een mooie alliteratie.
2 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hangvel; hangend vel


Explanation:
Internetreferentie:
Ik vond dat een prima idee, omdat ik van het hangvel af wilde.


    Reference: http://members.lycos.nl/bianca1b/newpage6.html
Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 31

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
met een uitgezakt slap vel


Explanation:
Dit is geen standaard Engels. Het is echt denigrerend bedoeld.

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4