KudoZ home » English to Dutch » Games / Video Games / Gaming / Casino

hoop shoot

Dutch translation: vrije worp


13:11 Sep 20, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: hoop shoot
Een vaardigheidsspel dat je met meerdere personen kunt spelen. Maar heef het ook een Nederlandse naam?
Wilmer Brouwer
Netherlands
Dutch translation:vrije worp
Explanation:
http://www.spele.nl/game/basketbal/basketbalvrijeworp.html ...zo heet het hier, maar ik zou niet weten hoeveel variaties er van dit spelletje zijn ...
Selected response from:

vic voskuil
Netherlands
Grading comment
Bedankt vic en dennis! Ik heb uiteindelijk besloten het onvertaald te laten in overleg met de cliënt.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2schieten op de basket/basketgooien
Dennis Seine
2vrije worp
vic voskuil


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vrije worp


Explanation:
http://www.spele.nl/game/basketbal/basketbalvrijeworp.html ...zo heet het hier, maar ik zou niet weten hoeveel variaties er van dit spelletje zijn ...

vic voskuil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 24
Grading comment
Bedankt vic en dennis! Ik heb uiteindelijk besloten het onvertaald te laten in overleg met de cliënt.

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
schieten op de basket/basketgooien


Explanation:
Als in basketbal?

Dennis Seine
United States
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4