KudoZ home » English to Dutch » General / Conversation / Greetings / Letters

breadth

Dutch translation: uitgebreide aanbod


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:breadth
Dutch translation:uitgebreide aanbod
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

13:40 Aug 4, 2004
English to Dutch translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: breadth
The award acknowledges the quality and breadth of services provided. (Hoe kan ik hier het beste "breadth" vertalen? Alvast bedankt!
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
uitgebreide aanbod
Explanation:
is in ieder geval een mogelijkheid.

... de kwaliteit en het uitgebreide aanbod van diensten. Provided zou ik dan niet meer apart vertalen.

Een andere mogelijkheid:
... het uitgebreide/brede dienstenpakket en de kwaliteit van de aangeboden diensten.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-08-04 13:59:26 GMT)
--------------------------------------------------

Lomitel-Zuid werkt voor veel telecom-operatoren, nutsbedrijven, instellingen en particuliere bedrijven waarbij het brede dienstenpakket varieert van grootschalig turnkey-projecten tot detacheringen van gekwalificeerd personeel. De aanleg van Local Area Netwerken (LAN) is een belangrijke activiteit geworden. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Lomitel Zuid is ISO-9002 gecertificeerd.
http://www.lomitel.nl/start.html

Ons uitgebreide dienstenpakket bevat een 24 uur SOS dienst, schadeverzekering, bemiddeling bij problemen met gasten, korting op verblijf in andere vakantiehuizen, advies bij inrichting van uw huis, upgraden van het aantal sterren etc.
http://www.eurorelais.com/nl/he/praktijkexplorer.htm

Ons brede aanbod van diensten en oplossingen is samen te vatten onder de noemers Business Solutions & Consulting en Systems Integration & Network Services.
http://nl.sun.com/partners/profielen/g/gesi.html
Selected response from:

vixen
Greece
Grading comment
Dank je wel !!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6uitgebreide aanbod
vixen
4breedte
Jan Willem van Dormolen
2 +1omvang / breedte
Siegfried Armbruster
3veelomvattende OF insluitende services
Marjon van den Bosch


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
breedte


Explanation:
De prijs erkent/bevestigt/toont de kwaliteit en de breedte van het spectrum aan aangeboden diensten (aan).
Dat spectrum moet er wel bij, want diensten zelf kunnen niet breed zijn.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 59

14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
omvang / breedte


Explanation:
.)

Siegfried Armbruster
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof
2 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
veelomvattende OF insluitende services


Explanation:
The term "quality and breadth" is difficult to translate. But I believe that, at least in the US, the intention is to indicate a wide range of services

Marjon van den Bosch
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
uitgebreide aanbod


Explanation:
is in ieder geval een mogelijkheid.

... de kwaliteit en het uitgebreide aanbod van diensten. Provided zou ik dan niet meer apart vertalen.

Een andere mogelijkheid:
... het uitgebreide/brede dienstenpakket en de kwaliteit van de aangeboden diensten.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-08-04 13:59:26 GMT)
--------------------------------------------------

Lomitel-Zuid werkt voor veel telecom-operatoren, nutsbedrijven, instellingen en particuliere bedrijven waarbij het brede dienstenpakket varieert van grootschalig turnkey-projecten tot detacheringen van gekwalificeerd personeel. De aanleg van Local Area Netwerken (LAN) is een belangrijke activiteit geworden. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Lomitel Zuid is ISO-9002 gecertificeerd.
http://www.lomitel.nl/start.html

Ons uitgebreide dienstenpakket bevat een 24 uur SOS dienst, schadeverzekering, bemiddeling bij problemen met gasten, korting op verblijf in andere vakantiehuizen, advies bij inrichting van uw huis, upgraden van het aantal sterren etc.
http://www.eurorelais.com/nl/he/praktijkexplorer.htm

Ons brede aanbod van diensten en oplossingen is samen te vatten onder de noemers Business Solutions & Consulting en Systems Integration & Network Services.
http://nl.sun.com/partners/profielen/g/gesi.html

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 29
Grading comment
Dank je wel !!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
20 mins

agree  Jacqueline van der Spek
28 mins

agree  Linda Ferwerda
2 hrs

agree  xxxFullCircle: ik zou voor 'brede' ipv 'uitgebreide' kiezen.
3 hrs

agree  Henk Peelen
10 hrs

agree  shineda
21 hrs