KudoZ home » English to Dutch » Idioms / Maxims / Sayings

Locator Map

Dutch translation: locatiekaart


08:28 Aug 2, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings / Draak
English term or phrase: Locator Map
Kaart waarop je kunt zien waar bepaalde draken voorkomen.
xxxAnneke Panel
Netherlands
Dutch translation:locatiekaart
Explanation:
Wat minder tot de verbeelding sprekend, maar wel universeel te gebruiken. Wil je het nog wat opleuken, kun je er natuurlijk ook positieplattegrond van maken.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Ik ben na lang wikken en wegen toch voor de locatiekaart gegaan. Bedankt allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Drakenkaart
webred
3locatiekaartHarry Borsje


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
locator map
Drakenkaart


Explanation:
Ik hoop dat dit uit een kinderboek of een computerspelletje is ;-) ?

webred
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
20 mins

agree  Els Hoefman: in deze context
2 hrs
  -> uiteraard

agree  Mario Hendriks
14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
locator map
locatiekaart


Explanation:
Wat minder tot de verbeelding sprekend, maar wel universeel te gebruiken. Wil je het nog wat opleuken, kun je er natuurlijk ook positieplattegrond van maken.


    Reference: http://www.staveren.nl/?pagina=Tankstations_nieuw
Harry Borsje
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ik ben na lang wikken en wegen toch voor de locatiekaart gegaan. Bedankt allemaal!